Επιστροφές
Η πολιτική μας διαρκεί 30 ημέρες. Εάν έχουν περάσει 30 ημέρες από την αγορά σας, δυστυχώς δεν μπορούμε να σας προσφέρουμε επιστροφή χρημάτων ή ανταλλαγή.
Για να δικαιούστε επιστροφή, το προϊόν σας πρέπει να είναι αχρησιμοποίητο και στην ίδια κατάσταση που το παραλάβατε. Πρέπει επίσης να βρίσκεται στην αρχική συσκευασία.
Αρκετοί τύποι αγαθών εξαιρούνται από την επιστροφή. Τα ευπαθή αγαθά όπως τρόφιμα, λουλούδια, εφημερίδες ή περιοδικά δεν μπορούν να επιστραφούν. Επίσης, δεν δεχόμαστε προϊόντα που είναι είδη οικιακής χρήσης ή υγιεινής, επικίνδυνα υλικά ή εύφλεκτα υγρά ή αέρια.
Πρόσθετα μη επιστρεφόμενα είδη:
* Δωροκάρτες
* Προϊόντα λογισμικού με δυνατότητα λήψης
* Μερικά είδη υγείας και προσωπικής φροντίδας
Για να ολοκληρώσουμε την επιστροφή σας, χρειαζόμαστε απόδειξη ή απόδειξη αγοράς.
Μην στείλετε την αγορά σας πίσω στον κατασκευαστή.
Υπάρχουν ορισμένες περιπτώσεις όπου χορηγούνται μόνο μερικές επιστροφές χρημάτων: (εφόσον υπάρχουν)
* Βιβλίο με εμφανή σημάδια χρήσης
* CD, DVD, κασέτα VHS, λογισμικό, βιντεοπαιχνίδι, κασέτα ή δίσκος βινυλίου που έχει ανοίξει.
* Οποιοδήποτε αντικείμενο δεν είναι στην αρχική του κατάσταση, είναι κατεστραμμένο ή λείπει εξαρτήματα για λόγους που δεν οφείλονται σε λάθος μας.
* Οποιοδήποτε είδος επιστρέφεται περισσότερες από 30 ημέρες μετά την παράδοση
Επιστροφές χρημάτων (εάν υπάρχουν)
Μόλις ληφθεί και επιθεωρηθεί η επιστροφή σας, θα σας στείλουμε ένα email για να σας ειδοποιήσουμε ότι λάβαμε το επιστρεφόμενο προϊόν σας. Θα σας ειδοποιήσουμε επίσης για την έγκριση ή την απόρριψη της επιστροφής χρημάτων σας.
Εάν εγκριθείτε, τότε η επιστροφή χρημάτων θα διεκπεραιωθεί και μια πίστωση θα εφαρμοστεί αυτόματα στην πιστωτική σας κάρτα ή στην αρχική μέθοδο πληρωμής σας, εντός ορισμένου χρονικού διαστήματος ημερών.
Καθυστερημένες ή ελλιπείς επιστροφές χρημάτων (εάν υπάρχουν)
Εάν δεν έχετε λάβει ακόμη επιστροφή χρημάτων, ελέγξτε πρώτα ξανά τον τραπεζικό σας λογαριασμό.
Στη συνέχεια, επικοινωνήστε με την εταιρεία της πιστωτικής σας κάρτας, μπορεί να χρειαστεί λίγος χρόνος μέχρι να δημοσιευτεί επίσημα η επιστροφή χρημάτων.
Στη συνέχεια, επικοινωνήστε με την τράπεζά σας. Υπάρχει συχνά κάποιος χρόνος επεξεργασίας πριν από τη δημοσίευση μιας επιστροφής χρημάτων.
Εάν τα έχετε κάνει όλα αυτά και δεν έχετε λάβει ακόμη την επιστροφή των χρημάτων σας, επικοινωνήστε μαζί μας στο Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε..
Εκπτωτικά προϊόντα (εάν υπάρχουν)
Επιτρέπεται η επιστροφή χρημάτων μόνο για προϊόντα κανονικής τιμής, δυστυχώς δεν είναι δυνατή η επιστροφή χρημάτων για τα εκπτωτικά προϊόντα.
Ανταλλαγές (εάν υπάρχουν)
Αντικαθιστούμε αντικείμενα μόνο εάν είναι ελαττωματικά ή κατεστραμμένα. Εάν θέλετε να το ανταλλάξετε με το ίδιο είδος, στείλτε μας ένα email στο Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε. και στείλτε το προϊόν σας στη διεύθυνση: Αγίου Μάρκου 36, Αθήνα, Ι, 105 60, Ελλάδα.
Δώρα
Εάν το αντικείμενο επισημάνθηκε ως δώρο κατά την αγορά και αποστολή απευθείας σε εσάς, θα λάβετε μια πίστωση δώρου για την αξία της επιστροφής σας. Μόλις παραληφθεί το επιστρεφόμενο προϊόν, θα σας σταλεί ταχυδρομική δωροεπιταγή.
Εάν το προϊόν δεν επισημάνθηκε ως δώρο κατά την αγορά ή αν ο δωρητής έστειλε την παραγγελία στον εαυτό του για να σας δώσει αργότερα, θα στείλουμε επιστροφή χρημάτων στον δωρητή και θα μάθει για την επιστροφή σας.
Αποστολή
Για να επιστρέψετε το προϊόν σας, θα πρέπει να ταχυδρομήσετε το προϊόν σας στη διεύθυνση: Αγίου Μάρκου 36, Αθήνα, Ι, 105 60, Ελλάδα.
Θα είστε υπεύθυνοι για την πληρωμή των δικών σας εξόδων αποστολής για την επιστροφή του αντικειμένου σας. Τα έξοδα αποστολής δεν επιστρέφονται. Εάν λάβετε επιστροφή χρημάτων, το κόστος αποστολής επιστροφής θα αφαιρεθεί από την επιστροφή χρημάτων.
Ανάλογα με το πού ζείτε, ο χρόνος που μπορεί να χρειαστεί για να φτάσει το προϊόν που ανταλλάξατε μπορεί να διαφέρει.
Εάν στέλνετε ένα αντικείμενο άνω των 75 €, θα πρέπει να εξετάσετε το ενδεχόμενο να χρησιμοποιήσετε μια υπηρεσία αποστολής με δυνατότητα παρακολούθησης ή να αγοράσετε ασφάλεια αποστολής. Δεν εγγυόμαστε ότι θα λάβουμε το επιστρεφόμενο προϊόν σας.